حسناحسنا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

خانم کوچولو

بدون عنوان

1391/1/20 18:49
نویسنده : مامان زینب
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امروز جمعست.حسناجونم الان ناز خوابیده.  ٤شنبه خونه خاله جون آش سیسمونی بود که ما هم رفتیم. خیلی خوش گذشت. کاش زودتر دخترخاله هم به سلامتی بیاد. احتمالا تا یه هفته دیگه بدنیا میاد.فداش بشم.

روزگارت بر مراد،روزهایت شاد شاد،آسمانت بی غبار،سهم چشمانت بهار،قلبت ازهرغصه دور،بزم عشقت پر سرور،بخت وتقدیرت قشنگ،عمرشیرینت بلند،سرنوشتت تابناک،جسم وروحت پاک پاک.

 

حسنا دختر نازم این چند روز همش برام شعر میخونی چون هردفعه خیلی ذوق میکنم و تشویقت کردم. سوره کوثر رو هم تازه حفظ شدی و خوشگل برامون میخونی. شعر خرگوش رو که هردومون دوست داریم مینویسم تا بعدا هم یادت بیاد. خرگوشم و خرگوشم یه حیوون باهوشم غذای من هویجه خیلی برام لذیذه گوشهای خوشگل دارم اما یه مشکل دارم مشکل من همینه خونم زیر زمینه.

قربونت برم نفس منی حسناگلی

امروز پنجم اردیبشت 91. حسنا جان تو الان داری با عروسکت عسل بازی میکنی. قشنگ میخوابونیش و بهش غذا میدی. چادر که میپوشی خیلی ناز میشی نی نیتم بغل میکنی میشی یه مامان کوچولو. عزیزم برای من خودت هنوز عروسکی. فردا هم شهادت حضرت زهرا سلام الله علیهاست که مامانی به همه تسلیت میگه.


 

آینه چیزی است که در آن خود را می بینیم. آینه چیزی است که در آن، چیزی را که بر تن داریم، می بینیم. آینه نعمت هایی را که خدا به ما داده است، نشان می دهد.

من خود را در آینه می بینم که زیبا هستم. چشم های قهوه ای ام را و موهایم را که به رنگ مشکی است، می بینم. بینی خود را و دهان و زبانی را که یکی از نعمت های خداست و با آن حرف می زنم، می بینم.

بارها وقتی خوشحال هستم، شادی خود و زمانی که غمگین هستم، گریه ی خود را می بینم. قدّی را می بینم که با گذشت زمان، بلندتر می شود و لباس هایی را که با گذشت زمان، کوتاه تر می شوند. سری را می بینم که در آن آرزوهای زیادی وجود دارد.

من خدایی را که من را اینقدر زیبا آفرید دوست دارم.

 

دختر کوچولوی من امروز تو و من و بابایی رفتیم پارک که هوا ابری بود بارون هم اومد.یه عالمه عکس هم گرفتیم.ماشاا... خوش عکسی ها.... به مامانی رفتی.

 

به جای قصه خواندن برای کودکتان، با او حرف بزنید

به کودکان خود اجازه دهید افکار درون ذهنشان را بیرون بریزند

حتی اگر در حد چند کلمه بی‌معنی است

ما امروز اومدیم خونه خاله جون حسنا. نی نی خاله ٢٠ روز دیگه به دنیا میاد. الآن سیسمونی زهراکوچولو رو دیدیم. حسنا جون خالشو خیلی دوست داره. دیشب که خونه مامان جون بودیم، نی نی دایی مهدی هم اومد. صدراجون یک ماه داره. نازنازی کوچولو موچولو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله زکیه.
10 مهر 91 17:22
فدای خواهر زاده عزیز خودم بشم.